Leveringsvilkår

Leveringsvilkår – Øvrebø Rehabilitering AS

  1. Partene

Selger:

Øvrebø Rehabilitering AS

Rosenkrantzgata 11, 3018 Drammen

firmapost@ovrebo.no – tlf 32 24 42 50

Org.nr 966 878 576 MVA

Kjøper: er den forbrukeren som foretar bestillingen.

  1. Betaling
    Betaling skjer via Paypal og belastes med en gang vi mottar ordren.

Firmakunder kan ved å bestille varer pr. mail eller telefon betale via faktura med 14 dagers betalingsfrist. Organisasjonsnummer oppgis ved bestilling.

  1. Levering

Vi leverer alle våre forsendelser med posten innen 3-5 virkedager.
Våre leveringsvilkår og priser gjelder i Norge. Vi selger ikke til forbrukere utenfor Norge.

  1. Ekspedisjonsgebyr
    På bestillinger under 600,- tar vi et ekspedisjonsgebyr på 50,-
    Frakt med Postens takster tilkommer.
  2. Priser
    Alle priser er inklusiv mva.
  3. Ikke avhentede pakker
    Pakker som ikke hentes ut debiteres med en engangsavgift på 150 kroner.
  4. Angrerett

Du har angrerett innen 14 dager fra og med den dagen du mottar varene, forutsett at den returnerte varen er uskadet og originalemballasjen er uåpnet.

Frakt for returen tilkommer deg som returnerer.

Ta alltid kontakt med vårt ordrekontor før du returnerer varer.

 

  1. Mangel ved varen eller leveransen

Hvis det foreligger en mangel ved varen eller leveransen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen.

 

  1. Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no